söndag 6 mars 2011

Sleepover, skridskor och fransk film

Jag har haft fint folk boende hos mig hela helgen, Amanda Holm båda dagarna, Moa och Tove lördag-söndag, Linnéa var här i fredags kväll. Filmaudition, pizzabak, fransk film, crépes och lite seriöst matteplugg på Chalmers är vad vi har roat oss med.



Tog en liten ispromenad på väg till stationen. moa leker isprinsessa, Tove är serös och pratar i iPhonen...


När jag kom hem var det så vackert, så min indiansjäl vaknade och jag plockade fram...



...de här makapärerna, långfärdsskridskor för er som inte vet.




Isen var skrovlig så särskilt långt kom jag inte, men en liten utflykt gör en alltid glad.


Väldigt fint
Men lite otäckt eftersom det gick sprickor i isen under skridskorna. Så någon långtur blev det inte.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar